شوفاژ برقی
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کارآمدترین نوع بخاری برقی چیست؟

آنها یکی از کارآمدترین گزینه های گرمایشی هستند که می توانید خریداری کنید. اگرچه تمام گرمای الکتریکی 100 درصد کارآمد است، اما این بخاری ها در واقع می توانند از گرمای محیط برای تامین گرما به خانه شما استفاده کنند، که در برخی موارد به این معنی است که خروجی گرمایی بیشتری نسبت به سیستم دریافت می کنید.

 

آیا بخاری های برقی برق زیادی مصرف می کنند؟


 در واقع خیلی زیاد بیشتر بخاری های فضایی با برق کار می کنند. بخاری های استاندارد برقی فضایی 1500 وات می کشند و حدود 5000 BTU خروجی گرمایش تولید می کنند.

 

بخاری برقی خوب چیست؟



بهترین بخاری فضایی کلی: بخاری Vornado MVH Vortex. بهترین بخاری برقی با ارزش: بخاری سرامیکی الکتریکی Lasko 754200. بهترین بخاری فضایی برای آپارتمان ها: De'Longhi Slim Style Digital HSX3315FTS. بهترین بخاری فضایی با ترموستات: فن بخاری داغ + خنک Dyson AM09.

 

رزان ترین راه برای گرم کردن اتاق چیست؟


از یک بخاری فضای کوچک استفاده کنید. GiveBest بخاری برقی قابل حمل. ...
پرده های عایق را امتحان کنید. ...
حرارت را زیر پوشش ها اعمال کنید. ...
یک پتوی گرم را در نظر بگیرید. ...
خود را در یک روسری پتو بپیچید. ...
یک درپوش پیش نویس درب را اعمال کنید. ...
کف های لخت را با یک فرش بپوشانید. ...
یک قفسه بالای رادیاتور آویزان کنید.

 

آیا روشن کردن گرما ارزان تر است یا استفاده از بخاری های فضایی؟


بخاری های فضایی نسبت به گرمای مرکزی انرژی کمتری مصرف می کنند. ... به این ترتیب، داشتن یک بخاری فضایی در هر اتاق خانه و روشن کردن همه آنها به صورت یکسان، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، نه کمتر.

 

چگونه می توانم اتاق خود را بدون بخاری گرم کنم؟


5 راه ارزان برای گرم کردن اتاق خود بدون بخاری


روشن کردن اتاق. لامپ‌ها، لامپ‌ها یا روشنایی در رنگ‌های گرم‌تر مانند زرد و قرمز می‌توانند گرمای آزاد شده توسط آنها را افزایش دهند. ...
نوشیدنی های داغ را در راه باشید. ...
دوش با درب حمام باز. ...
از یک بطری آب گرم استفاده کنید. ...
طبقه و تخت را لایه بندی کنید.

 

ارزان ترین نوع گرمایش چیست؟


به طور کلی گاز ارزان ترین نوع گرمایش است، اما هزینه آن به عوامل مختلفی از جمله تامین کننده، تعرفه و دیگ بخار بستگی دارد.

گرمایش الکتریکی فرآیندی است که در آن انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل می شود. کاربردهای رایج شامل گرمایش فضا، پخت و پز، گرمایش آب و فرآیندهای صنعتی است. بخاری برقی وسیله ای الکتریکی است که جریان الکتریکی را به گرما تبدیل می کند.عنصر گرمایش داخل هر بخاری الکتریکی یک مقاومت الکتریکی است و بر اساس اصل گرمایش ژول کار می کند: یک جریان الکتریکی که از مقاومت عبور می کند آن انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. اکثر دستگاه های گرمایش الکتریکی مدرن از سیم نیکروم به عنوان عنصر فعال استفاده می کنند. عنصر گرمایش، که در سمت راست نشان داده شده است، از سیم نیکروم استفاده می کند که توسط عایق های سرامیکی پشتیبانی می شود.

از طرف دیگر، یک پمپ حرارتی از یک موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخه تبرید استفاده می کند، که انرژی گرمایی را از منبعی مانند زمین یا هوای بیرون می گیرد و آن گرما را به فضایی که قرار است گرم شود هدایت می کند. برخی از سیستم ها را می توان معکوس کرد تا فضای داخلی خنک شود و هوای گرم به بیرون یا داخل زمین تخلیه شود.

 

بخاری های تابشی مادون قرمز


گرمایش تابشی مادون قرمز الکتریکی از عناصر گرمایشی استفاده

می کند که به دمای بالایی می رسند. این عنصر معمولاً در داخل یک پاکت شیشه ای شبیه یک لامپ بسته بندی می شود و دارای یک بازتابنده برای هدایت انرژی خروجی از بدنه بخاری است. این عنصر تابش مادون قرمز ساطع می کند که در هوا یا فضا حرکت می کند تا زمانی که به سطح جذب کننده برخورد کند، جایی که تا حدی به گرما تبدیل شده و تا حدی منعکس می شود. این گرما به جای گرم کردن هوا، مستقیماً افراد و اشیاء اتاق را گرم می کند. این سبک بخاری مخصوصاً در مناطقی که هوای گرم نشده از آن جریان می یابد مفید است. آنها همچنین برای زیرزمین ها و گاراژهایی که گرمایش نقطه ای مورد نظر است ایده آل هستند. به طور کلی، آنها یک انتخاب عالی برای گرمایش خاص هستند.

بخاری های تابشی بی صدا کار می کنند و به دلیل شدت متمرکز خروجی و عدم محافظت در برابر گرمای بیش از حد، بیشترین خطر بالقوه اشتعال اثاثیه مجاور را دارند. در بریتانیا، گاهی اوقات به این وسایل آتش الکتریکی گفته می شود، زیرا در ابتدا برای جایگزینی آتش باز استفاده می شد.

محیط فعال بخاری نشان‌داده‌شده در این بخش یک سیم‌پیچ از سیم مقاومت نیکروم در داخل یک لوله سیلیس ذوب شده است که در انتها به اتمسفر باز است، اگرچه مدل‌هایی وجود دارد که سیلیس ذوب شده در انتهای آن مهر و موم شده است و آلیاژ مقاومتی نیکروم نیست. .

بخاری های فن دار

 

بخاری فن دار که به آن بخاری همرفت اجباری نیز می گویند، نوعی بخاری همرفتی است که شامل یک فن برقی برای سرعت بخشیدن به جریان هوا است. آنها با صدای قابل توجهی که توسط فن ایجاد می شود کار می کنند. آنها در صورت تماس ناخواسته با اثاثیه، خطر اشتعال متوسطی دارند. مزیت آنها این است که نسبت به بخاری هایی که از همرفت طبیعی استفاده می کنند فشرده تر هستند و همچنین برای سیستم های گرمایش اتاق های قابل حمل و کوچک مقرون به صرفه هستند.

 

پمپ های حرارتی

 

یک پمپ حرارتی از یک کمپرسور الکتریکی برای راه اندازی چرخه تبرید استفاده می کند که انرژی گرمایی را از هوای بیرون، زمین یا آب زیرزمینی استخراج می کند و آن گرما را به فضایی که قرار است گرم شود منتقل می کند. مایع موجود در قسمت اواپراتور پمپ حرارتی با فشار کم می جوشد و انرژی گرمایی را از هوای بیرون یا زمین جذب می کند. سپس بخار توسط یک کمپرسور فشرده شده و به یک سیم پیچ کندانسور در داخل ساختمان هدایت می شود تا گرم شود. گرمای حاصل از گاز متراکم داغ توسط هوای ساختمان جذب می‌شود (و گاهی اوقات برای آب گرم خانگی نیز استفاده می‌شود) و باعث می‌شود سیال کار داغ به مایع تبدیل شود. از آنجا سیال فشار بالا به قسمت اواپراتور برگشت داده می شود، جایی که از طریق یک روزنه منبسط می شود و به بخش اواپراتور می رسد و چرخه را کامل می کند. در ماه‌های تابستان، می‌توان چرخه را معکوس کرد تا گرما از فضای مطبوع و به هوای بیرون منتقل شود.

پمپ های حرارتی ممکن است گرمای کم درجه را از هوای بیرون در آب و هوای معتدل بدست آورند. در مناطقی با دمای متوسط ​​زمستانی بسیار زیر صفر، پمپ‌های حرارتی منبع زمینی کارآمدتر از پمپ‌های حرارتی منبع هوا هستند، زیرا می‌توانند گرمای خورشیدی باقیمانده ذخیره شده در زمین را در دماهای گرم‌تر از هوای سرد استخراج کنند. طبق EPA ایالات متحده، پمپ های حرارتی زمین گرمایی می توانند مصرف انرژی را تا 44 درصد در مقایسه با پمپ های حرارتی منبع هوا و تا 72 درصد در مقایسه با گرمایش با مقاومت الکتریکی کاهش دهند. قیمت بالای خرید پمپ حرارتی در مقابل بخاری های مقاومتی ممکن است زمانی که به تهویه مطبوع نیز نیاز باشد جبران شود.





:: برچسب‌ها: شوفاژ برقی , هیتما , گرم کردن اتاق , موتور الکتریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: